2013-03-15 | 19:20:04

Nyköping och Stigtomta

Är hemkommen från tre dagar i Nyköping och Stigtomta! Det hela började med att jag träffade min fina vän Julia, som jag inte träffat på typ ett halvår?
Sedan åkte vi ut till Simons farföräldrar och deras gård utanför Stigtomta. Där bjöds det på gott fika!
Hittade en fin fluga och så skulle vi göra crêpes med skaldjursfyllning.
Mmmm det var himla gott.
Tre rådjur var precis utanför köket. Kan ju inte säga att jag har samma utsikt här hemma i Stockholm...
Vi åt mysfrukost á la landetstyle.
Och så åt vi en galet god lunch på restaurang Pottan. Rullade hem.
Hängde ute vid sjön och njöt av solen (men det var kallt som tusan!).
Och så bar det av hemåt.
 
Nu: två veckor kvar av massa massa massa plugg fram till påsklovet. Kommer avlida.
Postat i: Fotografier Livet | Kommentarer (0) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin