2013-03-03 | 14:46:00

Löksoppa

 
Omg, har detta blivit en matblogg eller nåt? Har bara inte förstått tjusningen med att fota mat förrän nu. Om jag hade haft en smartphone hade jag antagligen inte varit den som instagrammar varje lunch jag äter. Men det här är fasen rätt kul. Anyway, vi åt löksoppa och vitlöksbröd (mmm min andedräkt. Lyckligtvis är jag och Simon inte längre i den obekväma jag-försöker-vara-en-perfekt-människa-som-aldrig-går-på-toa-och-alltid-luktar-gott-fasen).
Postat i: Fotografier Mumsigt | Kommentarer (2) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: elin

re: ja men visst blir man!? tumblr är en riktig fälla och jag kan fastna i flera timmar framför fina rum och lägenheter!!

gud vad gott!!!

2013-03-03 @ 21:06:32
URL: http://strand.blo.gg
Postat av: ctinas

haha du är för skön! älskar hur du skriver :)

sv: Visst är det awesome?! Så himlans välgjort, fina sets, såå vackra kläder åååh.. längtar till den 31 mars :D

2013-03-04 @ 16:42:51
URL: http://ctinasunnegardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin