2013-01-17 | 15:05:50

På repeat

Bild tagen på Lady Gaga-konserten i höstas!
 
Tänkte dela med mig av det som går på repeat i mina hörlurar just nu:
 
Patient Love - Passenger
New York I Love You But You're Bringing Me Down - LCD Soundsystem
Talk To You - Tracy Chapman
Always Like This - Bombay Bicycle Club
On My Way Back Home Again - Jim Ward
It Ain't Over - Miss Li
Lover To Lover - Florence + The Machine
 
Kan konstatera att jag är inne i en mys-musik-period. Inte mycket rock här, vilket fallet var för ett par år sedan.
Postat i: Musik Tips och idéer | Kommentarer (2) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Älskar bilden!!

2013-01-18 @ 09:24:23
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: Daria

Så himla bra låtar!

2013-01-20 @ 15:26:37
URL: http://rainydays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin