2013-01-15 | 17:05:26

Januaridagar

Woopwoop! Har äntligen hittat en vettig app till Mac som man kan göra hyfsade collage i. Inte samma sak som i Photoshop, men då jag saknar det på macen får jag helt enkelt tillgå något annat - PicFrame! Så förvänta er flera collage framöver!
 
För övrigt flyger januari ganska fort fram och jag fikar mest hela tiden och letar efter ny kurslitteratur. Och så lyssnar jag på era fina musiktips och lovar att dela med mig av en samlad spellista snart! Kram
 
P.S. Detta kanske ser lite ut som ett Instagram-inlägg, men det är det icke! Har en stenåldersmobil som ni kanske vet och planerar inte att byta hihi!
Postat i: Fotografier Livet | Kommentarer (4) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: maria

Åh så himla fina bilder!!

Svar: Tack tack!!
Michelle Cañada

2013-01-15 @ 18:06:24
URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: Sandra Leone

Jag älskar collage så det blir verkligen roligt att se fler av dem.

Svar: Trevlans! Får se till att fota så man har bilder att skrapa ihop till collage då! :)
Michelle Cañada

2013-01-15 @ 20:15:01
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh superfint!! Jag har också letat lite efter ett liknande program

Svar: Testa det, det är grymt enkelt och bra! Kram
Michelle Cañada

2013-01-15 @ 21:23:23
Postat av: Ewelina Jungmarker

din blogg äger

2013-01-19 @ 21:31:46
URL: http://ewelinajungmarker.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin