2013-01-23 | 21:49:32

Ciao Ciao

 
Åh, har haft en sån himla fin och nästan lite vardagslyxig onsdag sådär! Vaknade på bästa stället i hans famn och åt en dunderfrukost. Och kom precis hem från mysigaste middagen ute, som såg ut lite såhär:
Jag och mina fina chicas åt på Primo Ciao Ciao på Söder där de serverade alldeles förträffliga pizzor och sallader!  Och så fick vi träffa Sara, som vi inte hade sett på länge. Väldans trevligt!
Mmmmmm, kan rekommendera pizzan (inte nån degig, flottig kioskpizza här inte). Alla tiders må jag säga.
Postat i: Livet | Kommentarer (3) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

alltså det där ser ju typ för gott ut.

2013-01-23 @ 22:06:36
URL: http://polichinelle.se
Postat av: Kajsa

Låter som en fin kväll! Och maten ser väldigt god ut!

2013-01-24 @ 09:59:04
Postat av: Nivin

Mysigt var det! Får göras om snart tycker jag! :)

2013-01-24 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin