2012-09-20 | 19:21:00

Strawberries, cherries and an angel's kiss in spring

 
Tack för finfina musiktips!!! Megabra. Älskar att mata igenom listor och försvinna i melodierna. Ska fortsätta lyssna även denna pluggkväll.
Är för tillfället helt förälskad i dessa:
 
♥ All My Little Words - The Magnetic Fields
♥ Feel Again - OneRepublic
♥ Don't Let Me Be Misunderstood - The Animals eller Santa Esmeralda, båda är sjukt bra
♥ Madness - Muse (har jag nog redan sagt tidigare, men det tål att sägas igen! Muse-älskaren inom mig mår bra)
♥ Typ all musik från Kill Bill
♥ Och så den här:
 
Musik: Summer Wine - Nancy Sinatra
Postat i: Musik | Kommentarer (3) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Nordling

Ja den låten är megabra! Verkar som omjag kanske kommer åka hem en svänga cirkus en vecka i slutet på oktober men inte säkert men då MÅSTE vi ses. behöver en ny proffe ;P

Svar: Wooooooot??!!! JA KOM TILL MODER SVEA, I BEG YOU. Och så får jag nåt fint att fota. Bra, då säger vi så.
Michelle Cañada

2012-09-20 @ 20:13:35
URL: http://theoceanismyhome.wordpress.com/
Postat av: Fotograf Annie

Jag gillar Jason Mraz's "Life is wonderful", texten är superfin tycker jag :P :)

2012-09-20 @ 21:29:28
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: anna

kul med musiktips :)

2012-09-20 @ 22:11:06
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin