2012-10-17 | 10:33:20

Två spellistor

 
Hej vänner! Slänger in två spellistor innan jag ska bege mig mot skolan. Har egentligen inte haft så mycket musik på bloggen som namnet antyder, så här kommer en kompensation! Klicka på bilderna:
Hade en liten story i huvudet om denna spellista. Tänk er att man är lite mysig och pepp i början. Sedan flippar det och man blir galen. Sedan ordnar allt sig och man blir mysig igen. Min livssituation nu kanske?
Och denna spellista gjorde jag för väldigt längesen. Den beskriver nog hela mitt kärleksliv i tvåan på gymnasiet (ni som känner mig privat kan nog se sambandet i låtarna). Extremt pubertal och tonårig. Är mycket mer chill nuförtiden haha. Alla låtar har sin betydelse i alla fall. Obs! Ingen shuffle, det är en specifik ordning (även på den första listan).
 
Håll tummarna för mig kl 14-19 idag!!!!!!!!! Kram.
Postat i: Musik | Kommentarer (3) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: emma

hihi ser sambandet! och håller tummarna för dig idag! <3

2012-10-17 @ 12:58:27
URL: http://ohsweetheart.blogg.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

oh, är på jobb nu, men gillar tips på spellistor, mina känns uttjatade just nu, ska komma ihåg att lyssna sen! :D

2012-10-17 @ 13:26:53
URL: http://emmasays.se
Postat av: Lena

Åh, finfina listor. Håller tummarna ska du veta <3

2012-10-17 @ 18:08:34
URL: http://midnightcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin