2012-11-18 | 20:14:48

Inspirationsproblem

 
Har så himla svårt med inspiration för tillfället. Ogillar skarpt att det knappt finns något dagsljus som man kan fota i, eftersom det hinner bli mörkt redan vid tretiden. Sådär lagom när man faktiskt har fritid och vill gå ut och fota...
 
Men! Inte ska man väl gråta över spilld mjölk! Idag har jag haft en stört bra hårdag (kände mig fett sexig) och äntligen köpt Call of Duty: Black Ops. Om det är en sak ni bör veta om mig så är det att jag är en tv-spelsnörd. Sorgligt nog tycks jag dock vara ensam tjej på den fronten.
Postat i: Livet | Kommentarer (3) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

Sis, you are not alone.
Assassin's Creed är min börda.

2012-11-18 @ 21:48:44
URL: http://emmagency.se
Postat av: lovisa/polichinelle

nej nej, finns väl hur många tjejer som helst som game:ar?

Svar: Inte mina kompisar :(((((((((((((
Michelle Cañada

2012-11-18 @ 21:55:37
URL: http://polichinelle.se
Postat av: Sandra

För det första tycker din blogg är helt suverän. Och för det andra är du absolut inte ensam om att vara gamer. När jag var yngre spelade jag så jag trodde tangenterna skulle gå sönder. Men fick lov till och ändra mig. Skolan är viktigare. Sluta aldrig spela för de är awesome :) / s

2012-11-18 @ 23:39:05
URL: http://Sandrakafka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin