2012-07-03 | 19:50:20

Oanständigt förslag

 
Igår kväll såg jag troligtvis den jobbigaste kärleksfilmen jag någonsin sett. Och jag som inte ens tycker om kärleksfilmer.
 
Den var sådär jobbig. Ja, jobbig verkligen. Den slutade visserligen lyckligt men vägen dit var jobbig. Precis så verkligt jobbigt som kärlek kan vara. Ibland kastades skor och vinflaskor lite hit och dit. Ibland försonades de passionerat. Mind-fuck-rollercoaster.
 
Två timmar och en liter gråt senare somnade vi helt förstörda och lovade varandra att sånt inte ska hända. 
 
Note to self:
Ska undvika att kolla på upprörande kärleksfilmer. Värre än blodsplashande misshandelsscener i Maffiabröder som jag såg kvällen innan. 
Postat i: Livet | Kommentarer (1) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Julia

Maffiabröder är ju föör bra!! vad hette den mindfuckande kärleksfilmen? PUSSS

Svar: "Ett oanständigt förslag" heter den! PUSS TILLBAKA
Michelle Cañada

2012-07-05 @ 00:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin