2012-08-28 | 08:06:00

Lite morgontankar innan jag måste springa till pendeln

 
 
Känner att jag är så fruktansvärt tråkig här på bloggen, men jag hinner knappt göra något annat än skolaktiviteter. Hinner knappt duscha? Äta? Andas? Tänka???!!!???!
 
Aja, för mycket att tänka på helt enkelt. Hetsar och försöker få tag på all kurslitteratur. Ska hinna, hinna, hinna och vara med på allt. Pubar, sittningar. Shit. Och orkar inte vara ful längre med min n0llemössa men mottagningen verkar pågå i över en månad. Och så känner jag hur jag ständigt måste brottas med denna, för mig ganska främmande, stockholmsmentalitet. Alltid brotta sig fram. Det är då man saknar landet kan jag säga. Saknar att sätta mig på den stillsamma ocklepundarbussen och bara glida med. 
 
Nä, idag ska jag få koll på läget och somna på Kungsholmen i hans armar. Lugnt och tryggt.
Postat i: Livet | Kommentarer (3) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Nordling

Kan man inte fa se en bild pa nollningsmossan. Snallaaaaa!

Svar: Den är fan fulast i världen. Inte mycket att se...
Michelle Cañada

2012-08-28 @ 19:55:44
Postat av: Nordling

Maaaaahhh kom igen , man blir ju bara nollad en gang i livet.

Svar: Muhahahah är värdig etta nu så jag var tvungen att slänga mössan. Den förblir ett minne blott.
Michelle Cañada

2012-09-02 @ 16:08:34
Postat av: Linda

Gud vad roligt det verkar!

2012-09-05 @ 09:15:49
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin