2013-01-03 | 11:17:40

Tre torsdagstips

 
Blogg. En av mina absoluta favoritbloggar är KATASTROFALA OMSLAG. När helst jag har tråkigt eller är på depphumör brukar jag ta en titt i dess oändligt härliga arkiv och skratta tills jag viker mig. Där kan ni förvänta er olidligt horribla skivomslag från förr (fast ibland är en del sorgligt nog från nutiden) och väldigt underhållande beskrivningar. Ta en titt vettja!
 
Dokumentär. Titta på Sagan om Marilyn Monroe. Himla fint, men samtidigt sorgligt, om tidernas vackraste kvinna.
 
Musik. Är för tillfället väldigt kär i låten Road To Nowhere av Release The Sunbird. Hörde den för första gången i det sista Gossip Girl-avsnittet (buhuuuuu) av alla ställen. Föreställer mig en lång roadtrip och hår som fladdrar ut genom nervevade bilfönster. Underbar låt, lyssna!
Postat i: Tips och idéer | Kommentarer (2) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Kul med lite tips! Det är alltid välkommet.

Svar: Trevlans att du tycker det!
Michelle Cañada

2013-01-03 @ 15:16:34
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Victoria

Himla fin blogg!

Svar: Åh man tackar!
Michelle Cañada

2013-01-03 @ 21:29:57
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin