2013-03-27 | 11:23:12

Redo för påsklov wehey!

 
Sammanfattande text om man inte orkar läsa allt: På påsklovet är jag back in business.
 
HEJ BLOGGEN!
Loggade in här och såg att jag fått världens finaste kommentar om hur jag hade inspirerat en läsare just när det gäller studentlivet och utbildning osv! Blev väldans glad (!!! finns alldeles för få bloggar om sånt som peppar studier tycker jag personligen, det är ju bara mode överallt these days?!) men känner att det är lite oförtjänat eftersom jag för tillfället hamnat i en okreativ och icke-informativ fas ehe... Det är faktiskt så att jag får så himla mycket tid över om jag inte bloggar som jag istället kan lägga på mina studier. MEN, imorgon börjar påsklovet och då kommer jag tillbaka hit for real. Kram
Postat i: Livet | Kommentarer (3) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Så fin du är!

2013-04-02 @ 16:03:20
URL: http://morningmoments.webblogg.se/
Postat av: Linda Johansson

fin fin fin!

2013-04-08 @ 23:33:08
URL: http://linndajohansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Fin tjej!

2013-04-21 @ 20:22:52
URL: http://dahlinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin