2013-02-01 | 15:34:44

Hejhej, massa HEJ!

 
OMG JAG UPPDATERAR!!!
Slänger in dessa übersöta-charmiga-fantastiska-jättegosiga egobilder på mig (ja jag tog dem i köket) och vill mest bara säga hej till min stackars lilla blogg som jag nästan glömt bort den senaste tiden. Men faktum är att jag haft en väldigt upptagen vardag och jag hatar att skriva inlägg UTAN bilder. Så nej. Men en liten update sen sist då? Jag har:
  • sökt hur många sommarjobb som helst. Please, låt mig inte bli en fattig student i sommar
  • pluggat tills händerna får skrivkramp, både av skrivande för hand och på dator.
  • SKAFFAT GYMMEDLEMSKAP OCH BÖRJAT TRÄNA!!!!!!!!!!!!! Ni som känner mig privat vet ju vilken soffpotatis jag varit och för er som inte vet var jag alltid den typen på högstadiet som kom sist på alla springtester och aldrig kunde göra akrobatiska hopp över plintar osv... Men nu jävlar!!!
  • som sagt gymmat hela tiden och därav inte hunnit blogga.
 
Känner mig som en ny människa nästan. Och nu är det februari och snart väntar typ femtioelva födelsedagsfiranden, bland annat min 20-årsdag! Stay tuned.
Postat i: Livet | Kommentarer (2) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: emma

duktig du är som börjat träna! puss på dig

Svar: visst är jag??? hihihihihi. pussar
Michelle Cañada

2013-02-01 @ 17:25:57
URL: http://ohsweetheart.blogg.se
Postat av: Linnéa

köper babyolja som du kan ha på musklerna, så att du riktigt glänser på beachen i sommar!

Svar: Ja snälla gör det hahaha! Bästaaa
Michelle Cañada

2013-02-01 @ 20:16:37
URL: http://theoceanismyhome.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin