2012-11-22 | 15:39:00

Fikapaus

Tar en välbehövlig fikapaus mitt i pluggandet. Dricker bland annat te ur min favoritkopp med bästa citatet ever. "It's so exhausting being fabulous", precis så känner jag varje dag. Man är ju för häftig alltså. Hihi.
Mums, saffransknut (kunde inte motstå saffranbakverk längre, men ursäktar mig genom att säga att det inte heter lussekatt!!!!). Och ja, jag tar egopics på mig själv i köket. Känner mig riktigt glamorös idag.
Postat i: Livet | Kommentarer (2) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

Haha aw, älska muggen

2012-11-22 @ 16:07:42
URL: http://emmagency.se
Postat av: Nordling

Hur gör du dig i ordning på morgonen?
A) jag drar en kam genom mitt risiga hår.
B) Fixar mig? Jag är alltid snygg!
C) Jag är ju liksom snäll så vem behöver skönhet...?

ÄR DU VAMPYR, HÄXA ELLER ALV?

Svar: Hahahaha nostalgi!
Michelle Cañada

2012-11-22 @ 19:49:16
URL: http://theoceanismyhome.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin