2012-07-11 | 18:02:59

With a rose in her hand and a candle on her chest

 
Mini-instagram-something-typ
 
Genomled ett segt arbetspass och väntar nu bara på beskedet. Taggar till med o'boy och massor av rostat bröd. Och har haft "Leva livet, nu ska jag leva livet" på huvudet hela dagen, ni vet den där låten från tiden då man knappt hade färgteve. Har känts lite ironiskt att nynna på den hos mina tanter och gubbar på jobbet, men vi är ju i lite olika livsskeden. 
 
Imorgon. Gosh. Räkna med damp-flipp-hurra ifall jag kommer in. Hoppas.
 
Musik: Stone In My Heart - Graffiti6
Postat i: Livet Musik | Kommentarer (0) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin