2012-10-13 | 20:15:35

Down my hometown

 
Är nu tillbaka efter en fin dag hemma i Nyköping.
 
Har hunnit med det mesta man kan hinna med. Haft återträff på gamla gymnasieskolan och kört intensiv catch up med mina saknade vänner. Frossat buffé (som må vara den konstigaste jag ätit med tanke på att de blandade tacos, potatisgratäng, ribs och typ paella i en enda röra) på O'learys after work. Gått ut på krogen och känt mig som en utomjording med alla småkids, dvs 94:orna (konstaterar att tiden på Mike's är förbi). Och idag hann jag träffa världens bästa bästis för fika på Hellmans som ni ser på bilderna. Klassikern. 
 
Nu: åter till plugghets och storstadspuls. Men det känns jävligt bra.
Postat i: Livet | Kommentarer (3) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, fin lördag! Vilket underbart ställe det där verkar vara. Du tar så finfina bilder, finfina du! Kram

2012-10-13 @ 21:40:12
URL: http://midnightcity.blogg.se
Postat av: Johanna

Härliga bilder

2012-10-14 @ 09:30:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Japp, det gjorde inget annat än regnade igår, stundtals öste ner!

2012-10-14 @ 10:30:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin