2012-07-24 | 10:28:39

Every time that we both loved hysterically just like we always did

Bilder på mig fotade av Simon (som alltid)
 
Har gett mig in på det omöjliga uppdraget att försöka förstå mina känslor från tidigare år genom att plöja igenom gamla dagböcker. Så jävla mycket skräp haha. Allt om forntida förälskelser (ja det fanns en tid innan Simon, men den känns väldigt avlägsen och väldigt hej-jag-är-ung-och-blir-kär-i-allt-som-rör-sig), berg- och dalbanor genom puberteten och ex antal utbrott i ren dramaqueen-stil. Oh herregud.
 
Tur att man växt upp. Kanske. Nån av er läsare som känner samma sak? Haha.
 
Musik: I Don't Know - Peter and Kerry (ett bra musiktips om ni gillar lite mys-pop-hipster)
Postat i: Livet Musik | Kommentarer (1) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Vicky

men ahh så fina bilder!

2012-07-24 @ 19:07:49
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin