2012-07-30 | 20:36:44

Bland hallon och annat fint

Idag åkte jag och min kära madre ut till Åstugan för att fika och fota.
Åstugan hade dock inte öppet till vår förtvivlan.
Men mamma var glad ändå.
Däremot hittade vi en massa hallonbuskar utmed vägen!
Vi hittade till och med muterade, gulaktiga hallon. Skumt?
Mamma provsmakar. "Om jag börjar spy eller svimma eller något annat oväntat så vet vi varför."
Sedan åkte vi förbi världens mysigaste lilla antikbutik och kollade på fina gamla prylar.
Hittade denna superfina servis. Synd bara att varje del kostade femtusen riksdaler. Kände inte att jag hade råd.
Postat i: Fotografier Livet | Kommentarer (1) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Julia

tack tack, mycket fint här också må jag säga :)

2012-08-02 @ 18:08:53
URL: http://www.ohrunaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin