2013-03-02 | 21:00:33

2:a mars

Tröttar säkert redan ut er med frukostbordsbilder men har ju äntligen bra fotoutrustning som man inte behöver kriga med för att ta okej bilder på morgonen. Så här såg i alla fall vår morgon ut.
På eftermiddagen fick jag cravings efter kladdkaka, så pöjken min kastade ihop en smet (jag hjälpte typ till, typ fotade, öh...).
Mmm provsmakade smeten.
Sedan lagade vi myslördagsmiddag. Tända ljus och allt. Hoppas ni har en fin helg, vänner!
Postat i: Fotografier Livet Mumsigt | Kommentarer (3) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Lydia

haha och jag som redan var hungrig... ;p allt ser så himla gott ut.

2013-03-02 @ 22:13:17
URL: http://elementarpartiklar.blogg.se
Postat av: Lisa

Alltså nu får du lägga upp matbilder!! Kollar alltid din blogg om kvällarna (farligt)..eller ja just det, det spelar ingen roll för jag vill bara äta när jag kolla igenom dina bilder. Alltså din tårta? Herregud. Jag ska till Ica och köpa munkar nu, haha...

2013-03-03 @ 13:35:23
URL: http://lefucked.blogg.se
Postat av: Carina

Mysiga foton!

2013-03-03 @ 22:34:23
URL: http://viltovackert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin