2012-09-16 | 15:46:18

En liten kärleksförklaring

 
Är fortfarande så himla, himla kär och uppe på rosa moln.
Det är han som överraskar med fin lördagsfrukost när man vaknat på fel sida. Det är han som sitter vid min sida under sena pluggnätter och får mig att hålla modet uppe när jag pendlar mellan panik och gråtattacker. Det är han som håller om mig när tårarna inte vill sluta rinna. Det är hans famn jag kryper in i när världen känns för stor och mörk. Det är han som är allt för mig.
Postat i: Livet | Kommentarer (1) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Lena

Men åh, så himla fint. Din blogg är så fin!

2012-09-17 @ 18:42:49
URL: http://midnightcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin