2012-11-06 | 15:13:17

Fyra sköna

 
Kan ju avslöja att allt inte alltid går som det ska när man fotar. Man är ju ingen wonderwoman precis:
Michelle: "Är du säker på att det är bra ljus? Säkert? Ska jag ändra inställningarna??!!"
Michelle: "Mera läppstift mmmmm..."
Michelle: "Ska försöka vara kreativ och estetisk med ett löv, so hipster."
Michelle: "Hej-jag-har-tre-dubbelhakor-men-om-jag-gör-v-tecknet-så-märker-ingen-det."
 
Helt ärligt, vad vill ni läsa/se här på bloggen? Ni somnar ju snart och jag med.
Postat i: Fotografier | Kommentarer (4) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vardag och sånt du tycker om, typ tv-serier, film, smink you name it! :)

2012-11-06 @ 16:15:36
URL: http://tsvphoto.blogspot.com
Postat av: Leone

Åh detta inlägg är ju bara kalas hela vägen. Mer sådant, tycker jag.

2012-11-06 @ 20:22:10
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: L

Höstiga, vackra bilder går alltid hem. Sen tycker jag inte du ska tänka för mycket, lätt att man överanalyserar sina inlägg. Blogga på bara som du brukar, så blir det nog roligare för dig också :)

2012-11-07 @ 16:46:28
URL: http://spelarminlind.blogg.se
Postat av: Alex

Åh vilka fina bilder! Kram! (:

2012-11-09 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin