2012-07-21 | 23:06:13

Huvudstaden

Jag och Simon åkte upp till Stockholm för att kolla på hans framtida lägenhet (!!!!!!!!) på Kungsholmen.
Efteråt blev det såklart en tur till Beyond Retro. 
Bänkhäng på Drottninggatan.
Där pågick en liten filminspelning.
Weekday ligger ditåt (där jag för övrigt fyndade denna jeansjacka som jag praktiskt taget bott i hela sommaren).
Vi kollade runt lite på Hötorget där det alltid är halva priset.
Simon var lite sugen på en ny plånbok.
Börjar bli fikasugen.
Så vi gick till Wayne's Coffee.
Hej-jag-är-nöjd-kines/turist.
Lite flöjtspelande.
Tåget hem igen. Kanske för sista gången innan jag faktiskt blir Stockholmsbo hohoho!
 
Postat i: Fotografier Livet | Kommentarer (3) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket!
Michelle Cañada

2012-07-21 @ 23:56:11
URL: http://wonderous.blogg.se
Postat av: Diman Dilir

mysiga bilder:)
tack :D

2012-07-22 @ 22:27:10
URL: http://dimandilir.blogspot.com
Postat av: Alba

Vilka fina bilder! Och så fint liv du verkar ha, haha! :))

Svar: Haha tack!!
Michelle Cañada

2012-07-23 @ 20:36:04
URL: http://www.larsdotter.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin