2012-08-07 | 19:06:45

Tisdag

Fikade med en efterlängtad Nordling denna tisdag. Hon var glad! Och lite Spice Girl hehe.
Jag åt såklart en baguette med tonfiskröra (<333).
Sedan gick vi båda till frisören och fick håret klippt. Nordling klippte lugg och jag kapade lite på längden. Här på bilden gör hon sin klassiska signaturpose: fiskmunnen. Väcker starka flashbacks från valborg kan jag säga!
Så var det dags för Nordling att åka hem och nu skiljs vi åt på obestämd tid för hon åker till Paris. Sentimental? Ja.
Postat i: Livet | Kommentarer (0) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin