2012-08-20 | 19:12:00

T-bana och pub

Ungefär såhär ser jag ut på tunnelbanan. Lite, skräckslagen, fastklamrande vid det lilla liv jag har.
Nää, skoja. Skulle vilja påstå att jag ser världsvan ut på t-banan. Det är förvisso inte som att sätta sig på ocklepundarbussen 715 och bara åka till stan (hålan Nyköping), men trots allt helt okej. Med en Metrotidning ordnar sig allt. Annars då? Peppar inför pubkväll (!!!) med kåren och funderar på vad jag ska ha på mig som matchar den fulaste nollemössan.
Ha en fin kväll allihopa!
 
Bilderna är förresten tagna av Sara från vår hejdåfika ni vet. Blir lite gamla bilder nu, eftersom jag inte hunnit vara kreativ på länge.
Postat i: Livet | Kommentarer (1) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka vackra bilder!Hur gjorde du frisyren? Jätte fin.

Hoppas att du får en trevlig dag! /Johanna

2012-09-07 @ 14:23:02
URL: http://bridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin