2012-08-26 | 18:45:11

n0ll+n0ll = n0ll

 
Senaste veckan har verkligen varit galen.
Har varit på kårpub och dansat/pausat (på riktigt!) till Panetoz som kom och uppträdde. Lekt ännu mer lekar. Gått på matteövningar och skrivit min första mattetenta. Varit på herr & damsittning och sett våra manliga faddrar dansa striptease och jucka till tonerna av "Sexy and I know it" (samt fått mina öron sprängda av tjejskriket som medföljde). Byggt lådbilar och vunnit mot Maskin (min pojkväns sektion) på lådbildsrally och nu även officiellt blivit student på KTH efter inskrivningen. 
 
Och senast igår var min grupp ute på n0lleuppdraget och det såg lite ut såhär:
Postat i: Livet | Kommentarer (2) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Nordling

Vackert Michello, vackert!

2012-08-27 @ 19:43:00
Postat av: THIRIL THAMP - Glasborgen

skön bild ;)

2012-08-29 @ 16:30:41
URL: http://www.glasscastle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin