2012-08-18 | 20:57:05

Dansa, pausa, stressa, springa

 
HEJ PÅ ER!
För det första: jag lever. Flytten gick bra och har precis överlevt min första studentvecka.
 
Sprungit mellan pendeln och tunnelbanan. Varit på mottagning. Burit världens fulaste nollemössa med en sko fasthäftad på (no kidding) och måste fortsätta ha den en vecka till. Dansat i kollektiv på gräsmattorna på campus. Gått vilse på campus. Varit på studentpub och sittningar och lärt mig punschvisor. Åkt fel med tunnelbana mitt i natten och vänt tillbaka. Köttat mattetal som knappt går in i min ringrostiga hjärna. Lekt massvis med lekar. Knappt sovit. Varit nervös. Varit taggad. Ordinary studentliv helt enkelt.
 
För det andra: mycket dålig uppdatering på bloggen, men jag har tyvärr inte fått styr på mitt internet hemma. Kan endast göra detta inlägg eftersom jag sitter hos Simon i hans lägenhet, varav det finns nät här. Men lovar att jag så snart som möjligt kan skriva mer!
 
För det tredje: tack för alla fina kommentarer!!!!! Fick en liten chock när jag loggade in och såg allt!
 
Det var nog allt haha. PUSS OCH KRAM så hörs vi snart igen.
Postat i: Livet | Kommentarer (6) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: THIRIL THAMP - Glasborgen

tack och bock snälla du ! :)

2012-08-18 @ 22:25:24
URL: http://www.glasscastle.blogg.se
Postat av: THIRIL THAMP - Glasborgen

låter som en riktigt snygg mössa föresten ;)

2012-08-18 @ 22:26:06
URL: http://www.glasscastle.blogg.se
Postat av: felicia -

tack!!!
Älskade håkan ja!! så bra

2012-08-19 @ 11:22:20
URL: http://whofelicia.blogg.se
Postat av: Malin

Hej. fin blogg. Hoppas du haft en bra helg.

2012-08-19 @ 13:02:41
URL: http://cayennes.se
Postat av: emma

glad jag blir att höra att du har det bra!! vi får nycklarna imorgon så då går första lasset. hör av dig snart så pratar vi! puss

2012-08-19 @ 16:10:45
URL: http://ohsweetheart.blogg.se
Postat av: Märta

Lite creepy kanske, men gick inte du på tessin? Jag känner igen dog iaf! Kanske för att du var oxelösundare?:) kul att du hamnade på första sidan!

Svar: Hej! Nej jag gick på enskilda, men världen (nyköping/oxelösund) är ju liten så det är mycket möjligt!:)
Michelle Cañada

2012-09-06 @ 10:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin