2012-08-08 | 09:22:25

Bästa vintagefynden

Denna jeansjacka råkade jag hitta på Weekday Vintage under sommarrean (älskar när de rear secondhand, hur billigt??!). Här snackar vi kärlek vid första ögonkastet. Lite för stor, lite för många nitar, men ack så fin. Dessvärre tycker inte min käraste att jag är så söt i den, men det skiter jag i.
Dessa boots har hängt med mig på allt sedan jag hittade dem på Americana Classic Vintage i Oxelösund. Perfekta allt-i-allo. Tyvärr börjar mamma ge dem det onda ögat (de har blivit lite slitna), så jag får nog köpa nya. Kostade mig dock bara en hundralapp!
Någon som kan tipsa om bra secondhand/vintagebutiker i Stockholm? Förutom Beyond Retro liksom. Vore schysst!
Postat i: Allmänt | Kommentarer (0) Permalink | Trackbacks ()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
MUSIK FÖR IDIOTER
Michelle Cañada

Michelle
Michelle 20 år.
Bor i Stockholm och läser till civilingenjör i Industriell Ekonomi på KTH, men är ursprungligen från Nyköping/Oxelösund. Här kan ni följa min väg mot mina drömmar.

Kontakt: [email protected]

© Michelle Cañada
Ej tillåtet att kopiera bilder utan att länka, alternativt be om lov först.
bloglovin